lördag 1 oktober 2016

Härliga höst!

Vilken underbar höst det har varit såhär långt! Flera dagar av högsommarvärme och fortsätter det såhär så kommer inte hösten kännas så lång. Fast jag gillar hösten och ser fram emot den klarare luften och de daggrika morgonarna. Vi har även fått några efterlängtade regnskurar men de förslår inte långt. Jag har planterat en del buskar idag som jag fyndat på rean och då ser man hur knastertorrt det är bara några centimeter ner i joden. Tur att växterna inte dricker lite mycket nu när dagarna är kortare...
Dessa färger...

Klematis köpt på Julita som var namnlös. En chansning som gick hem tycker jag, riktigt söt.

När naturen själv får vara med och dekorera.

 Färgen på höstastern kommer inte alls till sin rätt här tyvärr. Den riktigt sprakar av lila egentligen.

Mer som sprakar av färg, vildvin.



Bild tagen i bländande morgonsol. Den vita rosen blommar för fulla muggar.

Och här kommer Sally...

Trevlig helg och kram!
Katarina

5 kommentarer:

  1. Fint med alla sten och grusgångar! Jag gillar också hösten. Ett vildvin måste jag skaffa mig!! Så snyggt.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Fina bilder från din höstgård.Jag har också grävt ner några fyndbuskar. Regnet gjorde i alla fall att spaden gick ner längre än 1cm :)

    SvaraRadera
  3. Underbara höstbilder...
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  4. Fint i din höstträdgård! Ja, vilken sensommar vi har haft, känns som att det är först nu hösten kommer. Vi har också haft väldigt torrt, men efter ett drygt dygns strilregn i söndags stod vattenmätaren på 45 mm. Känns skönt att det är vattnat ordentligt, har ju plantor som ska i marken... :)
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  5. Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

    And getting it set up is as simple as 1---2---3!

    Here's how it all works...

    STEP 1. Input into the system what affiliate products the system will advertise
    STEP 2. Add PUSH BUTTON TRAFFIC (this LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate system grow your list and sell your affiliate products on it's own!

    Do you want to start making profits?

    You can test-drive the system for yourself risk free...

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in och vill du lämna en kommentar blir jag så glad!